<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8544977782576954718\x26blogName\x3dMarketing+en+Communicatie\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://communicatie-marketing.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://communicatie-marketing.blogspot.com/\x26vt\x3d-9033570124654975701', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Promotionele actie Bavaria

Bavaria is deze week begonnen met een promotionele actie voor, naar eigen zeggen, een van de grootste bierintroducties van de afgelopen 25 jaar. Tweehonderd reguliere Bavaria-flesjes zijn gevuld met maltbier, en 'verstopt' in kratjes.

Het biermerk daagt consumenten uit om de smaak van Bavaria Malt van normaal bier te onderscheiden. Wie het eerste een flesje malt ontdekt, wordt beloond met 15.000 euro.

Labels: , ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »