<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8544977782576954718\x26blogName\x3dMarketing+en+Communicatie\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://communicatie-marketing.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://communicatie-marketing.blogspot.com/\x26vt\x3d-9033570124654975701', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

eGain biedt gratis benchmark analyse

eGain bioedt aan contact centers een gratis benchmark analyse ter waarde van € 7.000,- te geven. Deze analyse geeft contact centers de kans hun klantenservice onder de loep te nemen en een roadmap te ontwikkelen om hun prestaties te verbeteren.

De benchmark analyse wordt gratis aangeboden. De volgende zaken zullen grondig geëvalueerd worden:
* De organisatiedoelstellingen met betrekking tot klantenservice en hoe deze in de strategische business doelstellingen van het bedrijf of de business unit passen.
* Gebruik van de beste middelen op het gebied van multichannel klantenservice via meerdere kanalen, zoals telefoon, e-mail, chat, internet werkgroepen en – self-service, zoals bepaald door de Global 2000.
* De hiaten in technologie, processen en mensen, die de organisatie moet adresseren om de klantenservice doelstellingen te behalen.

Eerder dit jaar heeft eGain een benchmarking onderzoek gehouden om binnen een aantal Engelse bedrijven de kwaliteit van de klantenservice te onderzoeken, waarbij de nadruk lag op e-mail klantenservice en internet self-service. Het onderzoek toonde aan dat 44 procent van de grootste bedrijven in Engeland e-mails van klanten negeerde of zelfs geen klantenservice per e-mail aanbood, en dat 57 procent van de bedrijven heel weinig of geen internet self-service had, met als resultaat minder inkomsten en meer ontevreden klanten.

“Het gebrek aan aandacht voor klantenservice is een zorgwekkende trend. Uitgaande van het stijgende volume van de interactie tussen klanten en bedrijven, is deze neergaande spiraal in adequaat reageren op klantvragen en de kwaliteit daarvan schokkend,” aldus Andrew Mennie, General Manager en Vice President EMEA eGain. “eGain’s gratis benchmark analyse - zonder verplichtingen- stelt gekwalificeerde bedrijven in de gelegenheid te onderzoeken wat hun huidige status is en een roadmap te ontwikkelen om hun klantenservice en prestaties van het contact center te verbeteren.”

Bron: persbericht

Labels: ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »