<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8544977782576954718\x26blogName\x3dMarketing+en+Communicatie\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://communicatie-marketing.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://communicatie-marketing.blogspot.com/\x26vt\x3d-9033570124654975701', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Druk Communicatie: experts in zorg en pr

Druk Communicatie is het enige communicatiebureau in Nederland waarin kennis en ervaring in de gezondheidszorg én communicatie samenkomen. Een vreemd gegeven als je bedenkt dat zorgverlenen zonder communicatie helemaal niet kan! In de eerste plaats natuurlijk omdat patiënt en behandelaar altijd op de één of andere manier met elkaar communiceren, maar daarnaast is communicatie ook onmisbaar voor zorgaanbieders om zich ‘in de markt’ te zetten. Reden genoeg voor de Arnhemse initiatiefneemsters Bea van den Brink en Marieke Timmer om zich met ingang van dit jaar helemaal te richten op de gezondheidszorg. Want goed communiceren is een specialisme. Net als werken in de gezondheidszorg een specialisme is.

Beide dames werkten als art director en copywriter al langere tijd samen voor diverse klanten uit de gezondheidszorg, toen ze zich realiseerden dat hun toegevoegde waarde vooral zat in hun jarenlange kennis van en ervaring met en in de zorg. Timmer startte ooit als fysiotherapeut en werkte ondermeer in een groot ziekenhuis, maar ook in de farmaceutische industrie. “Ik weet hoe het is om patiënten te behandelen en om een medisch verhaal te vertalen voor mensen zonder medische kennis. Aan de andere kant heb ik ook met artsen trainingen opgezet en vakinhoudelijke discussies gevoerd en met directies van zorginstellingen om de tafel gezeten.” Deze kennis én hun visie op de veranderingen in de zorgmarkt maakten het specialiseren in de zorg een logische stap.

Van den Brink: “Ziekenhuizen en andere instellingen gaan zich steeds meer realiseren dat ze moeten strijden om de gunst van zorgverzekeraars én patiënten. Patiënten anno 2007 zijn kritische zorgconsumenten die actief op zoek gaan naar oplossingen voor hun eigen gezondheidsproblemen. Wij kunnen zorgverleners helpen om hun potentiële klanten professionele middelen aan te bieden om die keuze goed te kunnen maken.” Tot nu toe blijkt de visie van de dames te kloppen, want ook Duitse Ziekenhuizen kijken met interesse naar een mogelijke samenwerking met DRUK.

Bron: persbericht

Labels: , ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »