<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8544977782576954718\x26blogName\x3dMarketing+en+Communicatie\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://communicatie-marketing.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://communicatie-marketing.blogspot.com/\x26vt\x3d-9033570124654975701', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

The Goodwill Family neemt de non-profit sector bij de hand

The Goodwill Family is een nieuw bedrijf gespecialiseerd in telefonische fondsenwerving voor the non-profit sector. De organisatie richt zich niet alleen op de werving, behoud en reactivering van donateurs maar is ook een adviespartner voor haar opdrachtgevers. Dat meldt de organisatie in een persbericht.

De dagelijkse leiding van The Goodwill Family is in handen van Jeroen Hogenhout (40). Hogenhout brengt de nodige kennis en ervaring op het gebied van fondsenwerving met zich mee. Van 2005 tot 2008 was hij werkzaam bij WWAV in de functie van ‘Senior Manager Telemarketing’. In deze functie was hij verantwoordelijk voor de organisatie van fondsenwervende campagnes voor uiteenlopende goede doelen.

“Het telefonisch werven van donateurs vereist een andere aanpak dan bij commerciële telemarketing trajecten gebruikelijk is. Wij zijn niet op jacht naar scores, maar we proberen mensen zó betrokken te krijgen dat ze graag bereid zijn donateur te worden. Fondsenwerving is niet iets wat je er als contact center even bij doet. The Goodwill Family richt zich puur op fondsenwerving, dat merk je niet alleen in de gesprekken tussen agent en donateur maar ook aan de begeleiding van agents en aan de sfeer en cultuur op de werkvloer”, aldus Jeroen Hogenhout.

The Goodwill Family is een dochter van The Talent Factory groep die sinds haar oprichting in 2000 is uitgegroeid tot een gerenommeerde zakelijke dienstverlener op het gebied van klantcontact outsourcing. De organisatie heeft 220 callcenter seats en ruim 900 medewerkers verdeeld over haar vestigingen in Rotterdam en Zoetermeer.

“De non-profit sector erkent telemarketing als een effectief wervingskanaal maar heeft behoefte aan advies hoe het beschikbare budget optimaal te besteden. Ook de nieuwe telecomwet roept veel vragen en onzekerheid op. Patrick Jordens, directeur van The Talent Factory Groep, is als DDMA bestuurslid nauw betrokken bij de uitvoering van de nieuwe wetgeving”.
Foto: The Goodwill Family neemt de non-profit sector bij de hand
Jeroen Hogenhout, manager fondsenwerving bij The Goodwill Family

Labels: , ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »