<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8544977782576954718\x26blogName\x3dMarketing+en+Communicatie\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://communicatie-marketing.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://communicatie-marketing.blogspot.com/\x26vt\x3d-9033570124654975701', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Nederlands Uitgeversverbond sluit zich aan bij Infofilter

Het Nederlands Uitgeversverbond (NUV) heeft zich aangesloten bij Infofilter, het digitale equivalent van de sticker tegen ongewenste reclame. Consumenten kunnen zich eenmalig bij Infofilter aanmelden, waarna aangesloten bedrijven die zich van direct marketing (DM) bedienen stoppen met ongevraagde reclame, commerciële aanbiedingen of onaangekondigd telefonisch marktonderzoek.

Volgens Infofilter hebben 1,9 miljoen consumenten zich aangemeld en groeit dat aantal wekelijks met 12.000. De duizend bij Infofilter aangesloten bedrijven zouden samen goed zijn voor 95 procent van de DM-activiteiten in Nederland.

Bron: persbericht NUV

Labels: , , ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »