<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d8544977782576954718\x26blogName\x3dMarketing+en+Communicatie\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://communicatie-marketing.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://communicatie-marketing.blogspot.com/\x26vt\x3d-9033570124654975701', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

MarketingTribune, Marketingfacts en Emerce bundelen krachten

Naast MarketingTribune, Marketingfacts en het MEC sluit nu ook Emerce zich aan bij de Nationale Marketingdag, het meest dynamische marketingevent van de Benelux!

"Met de samenwerking van Emerce zijn we nog beter in staat het evenement perfect op de kaart te zetten", aldus Maarten Timmers Verhoeven, uitgever van MarketingTribune. "Met hun Emerce E- marketing Area complementeren ze het brede aanbod van dienstverleners, terwijl Emerce ook een bijdrage levert aan het lezingenprogramma."

De Nationale Marketingdag wordt gehouden in het NBC te Nieuwegein, en kent een zeer interessant en afwisselend programma, gecombineerd met een uitgebreide informatiemarkt. Sprekers op de dag zijn onder meer Sander Duivestein (Me the Media), Marco Derksen (Marketingfacts), Richard van Hooijdonk (MarketingMonday), Reinoud Wolff (General manager Ben & Jerry's) en Egbert Jan van Bel (bekend van de bestseller "Kloteklanten").

Bezoekers stellen zelf een á la carte-programma samen, terwijl er uiteraard volop mogelijkheden zijn om te netwerken, onder meer tijdens de feestelijke borrel met dj. De toegang tot de dag is geheel gratis. De Nationaal Marketingdag vindt voor de eerste maal plaats op 25 juni a.s.

Labels:

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »