NIMA Marketing Jaarprijs 2007
De NIMA Marketing Jaarprijs 2007 wordt tijdens het NIMA Marketing Gala op 29 november 2007 uitgereikt. Via het nominatieformulier op www.nima.nl/marketingjaarprijs.aspx kunnen marketeers hun favorieten nomineren.
Medio september gaat de jury in beraad over welke tien organisaties in aanmerking komen voor de NIMA Marketing Jaarprijs. Criteria hiervoor zijn onder andere de mate van het succes, de effectiviteit en de duurzaamheid van het marketingbeleid en de mate van marktgerichtheid. Na bekendmaking van deze top 10 kunnen marketeers tot 1 november stemmen op hun persoonlijke favoriet. Vervolgens gaat de jury opnieuw in beraad, ditmaal over de winnaar van de NIMA Marketing Jaarprijs 2007.
Medio september gaat de jury in beraad over welke tien organisaties in aanmerking komen voor de NIMA Marketing Jaarprijs. Criteria hiervoor zijn onder andere de mate van het succes, de effectiviteit en de duurzaamheid van het marketingbeleid en de mate van marktgerichtheid. Na bekendmaking van deze top 10 kunnen marketeers tot 1 november stemmen op hun persoonlijke favoriet. Vervolgens gaat de jury opnieuw in beraad, ditmaal over de winnaar van de NIMA Marketing Jaarprijs 2007.
Labels: NIMA Marketing jaarprijs